sobota, 10 września 2016

Torty

Znów wrócił temat tortów urodzinowych i powoli kończą mi się pomysły :) Od czego jednak jest internet, a zwłaszcza youtube?
Dotychczas robiłam serniki na zimno na spodzie z biszkoptów. Środek to mieszanka sera na sernik i żelatyny lub galaretki. Często też robiłam kolorowe galaretki, kroiłam je na kosteczki i mieszałam z serkiem.





Całość ozdobiona była kremem śmietanowym, na którym kładłam opłatek dekoracyjny ze stosownym rysunkiem.
No ale, ileż można? Zwłaszcza, że w tym roku Słodziaki co przebąkują o torcie piętrowym!
Udało mi się też upiec muffinki, na które nałożyłam krem (ten z tortu) i dekoracyjne opłatki. Hitem ostatnich urodzin był zaś tort - ziemia.








Bo, należy to podkreślić, cukiernik ze mnie żaden :)
Chodzi przede wszystkim o dobry i prosty do wykonania pomysł.







A teraz kilka konkretów:
1. opłatki kupuję przez allegro (2 tygodnie przed terminem, żeby nie było)
2. barwniki i akcesoria cukiernicze typu: trawa - też
3. ser na sernik zazwyczaj ten ze średniej półki, waniliowy (nie dodaje już cukru)
4. biszkopty - bądź jakie
5. krem śmietanowy - ubita na maxa kremówka 30-38% (też bez cukru)

Polecam też:
www.ciastkozercy.pl
kanał: rosanna pasino na youtube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz